ИСПОРАКА
Нашите производи може да се испраќаат низ целиот свет и ќе користиме различни логистички добавувачи во зависност од вашата локација. Цените за испорака се прикажани при наплатата, пред да ја поставите вашата нарачка.
Царини, тарифи, давачки и брокерски такси
• Меѓународните нарачки може да подлежат на увозни такси, царини, даноци на додадена вредност (ДДВ) итн.
• Овие трошоци НЕ се вклучени во трошоците за испорака што ги плаќате кога ја поставувате вашата нарачка кај нас.
• Овие трошоци се одговорност на клиентот.
• Не можеме да обезбедиме информации за овие такси. Ве молиме контактирајте ја вашата царинарница за детални информации.
• Ако одбиете пакет на царина, царината или ќе го уништи или ќе ни го врати назад (немаме контрола над ова). Ако го уништат, нема да имате право на рефундирање. Доколку ни го испратат назад, ќе ви ги вратиме трошоците за производот(ите) само доколку производот е неоштетен. Ние нема да ги вратиме трошоците за испорака на производот или за враќање на производот кај нас.
Ако сакате да испраќате производи надвор од нашите локации за испорака, ве молиме користете услуга за шпедиција.
цел следење на
Ако сакате да го проверите статусот на неодамнешната нарачка, пронајдете го статусот за следење на нарачката што е испратена или започнете враќање, кликнете овде за да се најавите на вашата сметка.
ВРАЌАЊЕ ПАКЕТ
Доколку сакате да вратите или замените некој производ, ве молиме контактирајте не.
Кога враќате производ, ве молиме да го вклучите оригиналното пакување. Внимавајте да го спакувате производот правилно за да избегнете оштетување за време на транспортот. Препорачуваме да го вратите производот користејќи услуга за испорака со следење. По добивањето на производот, ќе издадеме целосна наплата во рок од 14 дена. Рефундирањето ќе се издава со користење на истите средства за плаќање како и оригиналната нарачка.
ДЕТАЛИ
- Не прифаќаме враќање на склопени, прилагодени комплетни производи.
- По пристигнувањето, внимателно проверете ја вашата пратка. Ако има било каква загуба или штета, ве молиме контактирајте не веднаш.
- Во случај кога враќањето на ставката резултира со намалување на вкупната нарачка под прагот на промотивен попуст, ќе го намалиме износот на рефундирањето за износот на оригиналниот попуст.
- Smart Living ќе ги одбие артиклите вратени во непродажлива состојба ИЛИ ќе го намали износот за враќање на средствата за 50%.
ПАКУВАЊЕ
- За да се квалификувате за рефундирање, сите вратени производи мора да бидат вратени во нивното оригинално, непроменето пакување, вклучувајќи ги сите етикети и ознаки.
- Кутии за чевли, кутии за багажници, кутии за врзување и друго пакување на производот не смеат да имаат лента или други етикети за испорака на нив.
ОБЛЕКА
- Облеката мора да биде чиста и неизмиена со прикачени сите ознаки - без влакна од домашно милениче, човечка коса, мириси на чад или дамки од шминка.
ОБУВКИ
- Производите за обувки не смеат да се носат и мора да го содржат оригиналното, неоштетено пакување.
- Ако планирате да ги вратите обувките, не носете ги откако ќе ги пробате.
ШТЕТА СО ТРАНСПОРТ
Во ретки случаи кога вашиот производ е изгубен или оштетен при транспорт, ве молиме пријавете го ова веднаш до транспортната компанија, потоа пријавете ни го проблемот. Важно е да не потпишете за испорака доколку кутијата е оштетена или изгубена.
Сите прашања треба да поминат низ контактирајте не страница.
РАЗМЕНА НА ПРОИЗВОД
Доколку сакате да замените производ во различна големина, боја или производ, тоа е можно, доколку оригиналниот производ е неискористен, во состојба за продажба и производот за замена е на залиха. Сите дополнителни трошоци за испорака ќе бидат на товар на клиентот.
ИСПОРАКА
Нашите производи можат да бидат објавени низ целиот свет притоа различни различни на логистика во податоците од вашата локација. Цената на испораката се прикажува во наплатата, пред да се направи нарачка
ЦАРИНИ, ТАРИФИ И ОСТАНАТИ ДАВАЧКИ
- меѓународните нарачки може да биде предмет на увозни такси
- царински давачки, даноци на додадена вредност (ДДВ) итн.
- Овие трошоци не се потребни за испорака што ги плаќа кога ќе направите нарачка кај нас.
- Оваа одговорност на клиентот.
- Не може да обезбедиме информации за овие давачки. Ве молиме контактирајте ја вашата царинска управа за детални информации.
- Ако го одбиете пакетот на царина, на нејзината управа или ќе го намали или ќе не го испрати назад (ние немаме контрола над ова). Ако го уништат, нема да имаш право на поврат. не го врати назад, ние ќе ви ги вратиме трошоците за (производите) само ако е неоштетен. Трошоците за испорака на податоци или во случај да бидат испратени назад кај нас, не ги пренесуваме ние.
Ако сакате да ги испратите производите надвор од нашите локации за испорака, Ве молиме да ја посетите услугата.
СЛЕДЕЊЕ НА НАРАЧКИ
Ако сакате да го проверите статусот на извршената нарачка, да ја следите нарачката што е испратена или да започнете на производот, кликнете тука за да се најавите на вашата сметка.
ПОВРАТ НА ПРОИЗВОД
Ако сакате да вратите или замените производ, Ве молиме контактирајте не.
Вратете го лицето во оригиналното пакување. Грижете се правилно да го спакувате стравот за да предизвикате повреди на транзит. Препорачуваме да го вратите техничкиот сервис за следење на испораката. По добивањето на сметка, ќе извршиме целосен по средства во рок од 14 дена. Враќањето на средствата ќе се користи со користење на бесплатно начин на плаќање и за оригиналната нарачка.
ДЕТАЛИ
Не прифаќаме поврат на склопени, прилагодени комплетни производи.
По пристигнувањето, внимателно проверете ја вашата пратка. Ако имате некоја штета или штета, Ве молиме контактирајте не веднаш.
Во случајот на некој производ со пад на храната нарачка под прагот на промотивен по, ние ќе го намалиме износот на поврат за износот на оригиналниот попуст.
Smart Living ќе ги одбие предметите вратени во состојба која не е за продажба ИЛИ ќе го намали износот на повратот за 50%.
ПАКУВАЊЕ
За да се квалификувате за наплата, сите вратени производи мора да бидат вратени во оригиналното, непроменето пакување, со сите етикети и ознаки.
ШТЕТА ПРИ ТРАНСПОРТ
Во редок случај кога вашиот производ е изгубен или оштетен при транзит, веднаш пријавете го ова на повредите, а потоа пријавете го проблемот кај нас. Важно е да не потпишете дека сте го примиле лицето ако е оштетена или изгубена.
Сите барања треба да одат преку страницата за контакт со нас.
ЗАМЕНА НА ПРОИЗВОД
Ако сакате да ги замените производите со големина, боја или друг производ, можете да го сторите тоа, додека оригиналниот производ не е користен, во состојба за продажба, а замена е на залиха. Сите трошоци за испорака ќе бидат на товар на клиентот.